HOTEL BALMES, Majorka-Kan Pastilja

HOTEL BALMES, Majorka-Kan Pastilja

www.hotel-balmes.com

Usluga: Polupansion (doručak / večera – švedski sto).

Opis hotela

Lokacija: 50 m od plaže, u centralnoj zoni Can Pastille.

Hotelski sadržaj: 120 soba, restoran, bar, snack bar, kafeterija, sala za bilijar, stoni tenis , otvoreni bazen i bazen za decu. U hotelu je moguće iznajmiti bicikle, skutere, a u blizini hotela postoji mogućnost iznajmljivanja opreme za ronjenje.

Smeštaj: kupatilo, fen, SAT TV, telefon, klima uredjaj, sef, terasa.

 

 

Ukratko o Majorci

Majorka je najveće ostrvo u Španiji. Nalazi se u Sredozemnom moru i pripada Balearskim ostrvima, zajedno sa Ibicom, Menorkom i Formenterom. Bistro more, prelepe peščane plaže, skirvene lagune duž obale duge 554 km, borove šume, palme ali i planinski venci – sve na jednom mestu.

Majorka je ostrvo uzavrelih dešavanja, omiljena destinacija trendsetera, spoj današnje civilizacije i istorije duge deset vekova, prostranih borovih šuma i kamenih plaža na zapadu, prelepih uvala na istoku i dugih peščanih plaža na severu i jugu…

Sever Majorke ima veličanstvene plaže, a vetar koji neprestano duva predstavlja posebnu atrakciju za surfere. Na jugu su plaže prekrivene bisernim peskom i izgledaju gotovo nestvarno.

Glavni grad je Palma de Majorka koji je takođe i glavni grad autonomne pokrajine Balearskih ostrva – najveći grad i luka na ostrvu Majorka (šp. Mallorca) koji se nalazi na južnoj obali ostrva. Pravo mondensko mesto sa velikim brojem luksuznih hotela i vila, a sa šarmom starih vremena koji možete osetiti u uskim makadamskim ulicama starog grada, impozantoj gotskoj katedrali La Seu ili prelepom dvorcu Castell de Bellver smešten na brdu iznad grada. Međunarodni aerodrom Son Sant Joan je udaljen 8 km od Palme.

Na Majorci noćni život je izuzetno bogat i centri koji se izdvajaju kao centri noćnog života su: Magaluf i Palma de Majorka. Majorka predstavlja pravi raj za ljubitelje prirodnih lepota, bogatog noćnog života i odmora u ekološki savršeno doteranoj sredini. Pored noćnog života, moguće je uživati i u nizu drugih aktivnosti.

Plaže su nešto zbog čega većina ljudi posećuje ovu destinaciju.

Majorka ima mediteransku klimu sa toplim i suvim letima i sezonskim kišama. Skoro više od 40% godišnjih padavina je prisutno tokom jeseni. More je relativno toplo s temperaturom od oko 26oC u avgustu i obično iznad 14oC zimi. Letnji povetarac sa mora sprečava da dnevne temperature budu previsoke.

Pogledajte kratak VIDEO o Majorci.

  • CENOVNIK LETO 2013-P
  • NAČIN PLAĆANJA ARANŽMANA
  • PROGRAM PUTOVANJA
  • NAPOMENE

CENE SU IZRAŽENE U EUR PO OSOBI

Vrsta sobe Usluga 20.06.-30.06. 30.06.- 10.07. 10.07.- 21.07. 21.07.- 31.07. 31.07.- 11.08. 11.08.- 21.08. 21.08.- 01.09. 01.09.- 11.09. 11.09.- 21.09.
10 noci 10 noci 11 noći 10 noci 11 noći 10 noci 11 noći 10 noci 10 noci
1/2 standard HB 737 785 922 863 922 848 848 724 724
3. osoba 619 655 760 716 760 704 702 608 608
I dete 2-7 230 230 230 230 230 230 230 230 230
I dete 7-12 500 525 598 568 598 559 559 492 492

 

LEGENDA:

BB – noćenje s doručkom

1/2 – dvokrevetna soba

 

CENE ZA DECU: Važe samo uz dve punoplatežne osobe
‐ dete do 2 god. Besplatno. Dete ove starosti nema sedište u avionu, ishranu, a ni krevet u hotelu.
‐ dete koje ima besplatan smeštaj plaća samo iznos karte i ima sedište u avionu, obroke i ostale usluge osim sopstvenog kreveta.
‐ dete koje ostvaruje određeni popust ima sve usluge iz programa, osim što umesto standardnog kreveta ima pomoćni ležaj.

 

ARANŽMAN UKLJUČUJE:

– Avio prevoz čarter letom na relaciji Beograd – Palma De mallorca – Beograd,
– Smeštaj u izabranom hotelu na bazi usluge i tipa sobe naznačene u tabeli,
– Transfer aerodrom – hotel – aerodrom,
– Usluge predstavnika, troškove organizacije putovanja.

 

ARANŽMAN NE UKLJUČUJE:

– Aerodromske takse u visini od  28.3 EURA ( 16.30 EURA aerodromska taksa za Beograd,  11 EURA aerodromska taksa u Palma De Mallorci, 1 EURO DCV taksa) – placaju se u agenciji uz aranžman u dinarskoj protivvrednosti
– Sigurnosna taksa za infante od 0-2 god je 36 EURA i  plaća se u agenciji uz aranžman u dinarskoj protivvrednosti
– Postoji mogućnost uvođenja takse za gorivo koju određuje avio prevoznik i koja se plaća u agenciji uz aranžman.
– Sve navedene takse su podložne promeni  i eventualna poskupljenja naplativa su sve do početka putovanja.
– Troškovi fakultativnih izleta , putno zdravstveno osiguranje (može se uplatiti u agenciji), individualni troškovi i sve što nije naznaceno pod ” ARANŽMAN UKLJUČUJE”

Plaćanje se vrši isključivo u dinarima prema prodajnom kursu Banke Intesa na dan plaćanja. Ukoliko aranžman nije plaćen u celosti, ostatak duga se izražava u Eur-ima i plaća prema kursu na dan uplate. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga organizator zadržava pravo korigovanja cena na neplaćeni deo aranžmana.

1. UPLATA DO POLASKA – Prilikom rezervacije uplaćuje se 40% akontacije od cene aranžmana , a ostatak najkasnije 15 dana pre polaska.
Uplate aranžmana po cenama ranog bukinga : podležu posebnom načinu plaćanja koji je određen za svaki hotel posebno. Nepridržavanje uslova plaćanja ili kašnjenje prilikom uplate podrazumeva gubljenje prava na korišćenje popusta za rani buking. Uplate za aranžmane po cenama ranog bukinga ne mogu biti sa odloženim plaćanjem.

2. UPLATA ČEKOVIMA GRAĐANA U VIŠE RATA – Uplata akontacije od 40% prilikom rezervacije, a ostatak čekovima građana na više mesečnih rata koje je potrebno deponovati organizatoru prilikom uplate avansa. Rate dospevaju svakog 10., 20. i 30.-og u mesecu. Poslednji datum dospeća čekova je 30.11.2013.

3. PLATNIM KARTICAMA – Visa,Visa Electron, Maestro, Master i Dina.

Agencija zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine (promotivne) ponude.

Plaćanje se vrši isključivo u dinarima prema prodajnom kursu Banke Intesa na dan plaćanja. Ukoliko aranžman nije plaćen u celosti, ostatak duga se izražava u Eur-ima i plaća prema kursu na dan uplate. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga organizator zadržava pravo korigovanja cena na neplaćeni deo aranžmana.

1. dan. Beograd -Palma De Mallorca

Sastanak putnika na aerodromu Beograd dva sata pre poletanja kod šaltera Agencije Ponte. Prevoz čarter letom (let traje oko dva sata ). Dolazak u Palmu.

2.-10./11. dan. Majorka

Slobodno vreme i usluge prema programu

11./12. dan Palma De Mallorca – Beograd

Doručak. Slobodno vreme. Transfer do aerodroma. Prevoz čarter letom za Beograd. Dolazak u Beograd.

PREVOZ AVIONOM: Kompanija JAT AIRWAYS je glavni prevoznik i nije u mogućnosti da garantuje vreme polaska po kojem će čarter letovi kompanije biti realizovani. Vreme leta na čarter letovima se objavljuje najčešće dva dana pre realizacije programa. Na čarter letovima ne postoje klase sedišta tako da nije moguće unapred rezervisati određeno sedište u avionu, već se to radi na aerodromu, prilikom čekiranja. Prema međunarodnim standardima, u slučejevima kašnjenja letova, avio-kompanija preuzima brigu o putnicima.

ZA ARANŽMANE KOJI SU RAĐENI NA BAZI ČARTER LETA MINIMALAN BROJ PUTNIKA ZA REALIZACIJU PROGRAMA JE 100 PUTNIKA PO LETU.

ZA SLUČAJ OTKAZIVANJA ILI PROMENE PROGRAMA PUTOVANJA OD STRANE AGENCIJE ROK JE 5 DANA PRE POČETKA PUTOVANJA.

PRTLJAG: Kod putovanja avionom, putnik može da ponese maksimum 20 kg prtljaga. U slučaju većeg broja prtljaga, organizator putovanja ne snosi rizik da avio kompanija naplati dodatni višak prtljaga. U ručnom prtljagu nije dozvoljeno da se nose makazice, manikir setovi i drugi oštri predmeti, bilo kakve tečnosti, gelovi, sprejevi i pene.

IZGUBLJENI I ZAKASNELI PRTLJAG: Ukoliko Vam je prtljag izgubljen ili oštećen, po dolasku na aerodrom obavestite agenta avio-kompanije i predstavnika agencije Ponte Travel ( na aerodromu) koji će vam pomoći da popunite potrebne formulare. Za obeštećenje u slučaju oštećenja ili potpunog gubitka prtljaga nadležan je avio prevoznik uz asistenciju agencije.

TRANSFERI OD/DO AERODROMA: po dolasku na aerodrom, na određenoj destinaciji  sačekaće Vas predstavnik agencije Ponte Travel koji će Vas uputiti u autobus (mini bus, taxi) radi prevoza do rezervisanog hotela. Obaveza putnika je da vodi računa o svom prtljagu.

Vreme povratka iz hotela biće blagovremeno istaknuto u hotelu. Ukoliko ta informacija nije istaknuta, kontaktirajte predstavnika. Molimo Vas da budete na recepciji hotela 15 min pre zakazanog vremena. Vratite ključeve (od sobe, sefa), proverite sva putna dokumenta i platite račune.

LEGENDA:

BB – Noćenje s doručkom ( švedski sto ); HB – polupansion (doručak/večera – švedski sto) ; ALL – sve uključeno (doručak, ručak i večera – švedski sto ), po hotelskim pravilima (doručak, ručak, večera, bezalkoholna pića i lokalna alkoholna pića ; FB – pun pansion (doručak, ručak i večera)
1/2 – dvokrevetna soba, Studio – soba sa dva ili tri ležaja, sa kuhinjskom nišom, APP – apartman, porodične sobe su veće od uobičajnih (često i sa jednom odvojenom spavaćom i dnevnom sobom).

CENE ZA DECU: Važe samo uz dve punoplatežne osobe
‐ dete do 2 god. Besplatno. Dete ove starosti nema sedište u avionu, ishranu, a ni krevet u hotelu.
‐ dete koje ima besplatan smeštaj plaća samo iznos karte i ima sedište u avionu, obroke i ostale usluge osim sopstvenog kreveta.
‐ dete koje ostvaruje određeni popust ima sve usluge iz programa, osim što umesto standardnog kreveta ima pomoćni ležaj.

POTVRDA REZERVACIJE HOTELA SE DOBIJA 48 SATI PO UPLATI AKONTACIJE. U slučaju nedobijanja potvrde, putnik ima pravo na refundaciju celokupnog iznosa uplaćenog avansa.

VIZE: Putnici koji imaju stari pasoš (plavi) u obavezi su da individualno apliciraju za vizu zemlje u koju putuju. Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju , kao i zemalja kroz koje prolaze.

Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman, obavezno je navesti datum rođenja deteta koje se najavljuje hotelu. Hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika.

Svim putnicima koji ne žele dodatnu uslugu obezbeđena je posebna prostorija u kojoj se može odložiti prtljag do polaska. Putnici ne mogu da traže umanjenje cene za eventualni obrok koji ne mogu da iskoriste u slučaju ranih jutarnjih ili kasnih večernjih letova, kao i izostanak obroka zbog izleta, ali se isti može zameniti lanč paketom. Raspodelu soba vrši isključivo recepcija hotela.
Svi vaši dodatni zahtevi i želje biće prosleđeni hotelu, ali agencija ne može da garantuje i realizaciju istih. Garantuje se samo usluga koja je naplaćena.

HOTELSKI SMEŠTAJ: U najvećem broju hotela ulazak u sobe je posle 14:00h, a iste se napuštaju najkasnije do 12:00h. Ukoliko gost želi da zadrži duže sobu, obavezan je da izvrši najavu recepciji hotela, kao i da sam plati ovu dodatnu uslugu.

NAPOMENA: Postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela trenutno nije u funkciji usled objektivnih okolnosti, zašta organizator ne snosi odgovornost. U hotelima
koji uslugu ishrane služe po principu švedskog stola (samoposluživanje) postoji mogućnost da se usled nedovoljnog broja gostiju, posluživanje izvrši na osnovu meni-a, što se ne smatra promenom aranžmana. Strogo je zabranjeno unošenje hrane i pića u hotelski objekat.

ALL INCLUSIVE- SVE UKLJUČENO  Molimo Vas da se o detaljnom konceptu all inclusive usluge izabranog hotela raspitate u agenciji.

POMOĆNI KREVET: U najvećem broju objekata je na rasklapanje, drvene ili metalne konstrukcije ili fotelje na rasklapanje, što može značajno uticati na prostor u Vašoj sobi.

KLIMA UREĐAJ: Funkcionisanje klima uređaja zavisi od sezone i poslovne politike hotela.

PUTNA DOKUMENTA: Avionske karte, vaučere, i ostala dokumenta aerodromski predstavnik agencije Ponte Travel predaje putnicima 2h pre zakazanog vremena poletanja, na šaltru agencije Ponte travel na aerodromu Beograd. Po preuzimanju karata potrebno je obaviti čekiranje, predaju prtljaga i pasošku kontrolu.

Planirajte vreme za put do aerodroma, zbog mogućih zakašnjenja (saobraćajne gužve, radova na putu i sl.). Agencija neće snositi odgovornost ukoliko putnik  nije stigao zbog zakašnjenja u dolasku na aerodrom da se prijavi za let. Za te putnike primenjivaće se otkazne uzanse iz OPŠTIH USLOVA PUTOVANJA- kao da su odustali na dan polaska. Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava.

PREDSTAVNIK AGENCIJE je obavezan da dočeka i isprati putnike i obilazi goste prema rasporedu koji se dostavlja putnicima po dolasku radi dodatnih informacija, mogućih fakultativnih izleta ili eventualne pomoći (usluge predstavnika ne podrazumevaju celodnevno ili svakodnevno prisustvo).

U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste predstavnika na prvom info sastanku ili telefonom, prvog dana boravka. Napominjemo da reklamacije za koje agencija sazna poslednjeg dana boravka ili po povratku putnika neće biti razmatrane.

Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije (krađa, tuča, saobraćajna nezgoda,….) obratite nadležnim organima domicilne zemlje. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da Vam pomogne u posredovanju između Vas i nadežnih organa.

FAKULTATIVNI IZLETI su izleti koje organizuje lokalna turistička agencija. Prijavljivanje kao i plaćanje izleta se vrši na licu mesta bez odgovornosti organizatora putovanja ili predstavnika agencije za kvalitet i povoljnost cene.

PREVOZ AVIONOM: Kompanija JAT AIRWAYS je glavni prevoznik i nije u mogućnosti da garantuje vreme polaska po kojem će čarter letovi kompanije biti realizovani. Vreme leta na čarter letovima se objavljuje najčešće dva dana pre realizacije programa. Na čarter letovima ne postoje klase sedišta tako da nije moguće unapred rezervisati određeno sedište u avionu, već se to radi na aerodromu, prilikom čekiranja. Prema međunarodnim standardima, u slučejevima kašnjenja letova, avio-kompanija preuzima brigu o putnicima.

ZA ARANŽMANE KOJI SU RAĐENI NA BAZI ČARTER LETA MINIMALAN BROJ PUTNIKA ZA REALIZACIJU PROGRAMA JE 100 PUTNIKA PO LETU.

ZA SLUČAJ OTKAZIVANJA ILI PROMENE PROGRAMA PUTOVANJA OD STRANE AGENCIJE ROK JE 5 DANA PRE POČETKA PUTOVANJA.

PRTLJAG: Kod putovanja avionom, putnik može da ponese maksimum 20 kg prtljaga. U slučaju većeg broja prtljaga, organizator putovanja ne snosi rizik da avio kompanija naplati dodatni višak prtljaga. U ručnom prtljagu nije dozvoljeno da se nose makazice, manikir setovi i drugi oštri predmeti, bilo kakve tečnosti, gelovi, sprejevi i pene.

IZGUBLJENI I ZAKASNELI PRTLJAG: Ukoliko Vam je prtljag izgubljen ili oštećen, po dolasku na aerodrom obavestite agenta avio-kompanije i predstavnika agencije Ponte Travel ( na aerodromu) koji će vam pomoći da popunite potrebne formulare. Za obeštećenje u slučaju oštećenja ili potpunog gubitka prtljaga nadležan je avio prevoznik uz asistenciju agencije.

TRANSFERI OD/DO AERODROMA: po dolasku na aerodrom, na određenoj destinaciji  sačekaće Vas predstavnik agencije Ponte Travel koji će Vas uputiti u autobus (mini bus, taxi) radi prevoza do rezervisanog hotela. Obaveza putnika je da vodi računa o svom prtljagu.

Vreme povratka iz hotela biće blagovremeno istaknuto u hotelu. Ukoliko ta informacija nije istaknuta, kontaktirajte predstavnika. Molimo Vas da budete na recepciji hotela 15 min pre zakazanog vremena. Vratite ključeve (od sobe, sefa), proverite sva putna dokumenta i platite račune.

Molimo putnike da pažljio pročitaju PROGRAM PUTOVANJA, INFORMACIJE, OPŠTE USLOVE PUTOVANJA jer oni čine sastavni deo ugovora i obavezujuće su za obe ugovorne strane.

OPŠTI USLOVI PUTOVANJA AGENCIJE “PONTE TRAVEL” SU SASTAVNI DEO OVOG PROGRAMA, Licenca OTP br. 416 od 25.02.2010. god
Cenovnik br. 3., od  28.03.2013.

El Arenal

Pegera

Kan Pastilja

Plaja de Palma

Magaluf

Kala Major

Palma Nova

Santa Ponsa

Plaja de Muro

Alkudija

Cala D Or

Colonia de Sant Jordi

Kosta D en Blanes

Portals Nus

Iljetas-Illetas

Kamp de Mar

Kala Vinas

Google PlusInstagram
YUTA

0117700050
0603033623
0603033624
Makenzijeva 44, Beograd
(Kod Kalenić pijace)
MAPA
amostravelbeograd @gmail.com
Pon-Pet: 09-20 časova
Subota: 09-15 časova