HOTEL MINAY, Kušadasi-Ladies Beach

PolupansionBazenWi-FiRestoranBarSefSpa

HOTEL MINAY, Kušadasi-Ladies Beach

Opis Hotela

www.otelminay.com

Hotel Minay 3* se nalazi na oko 250 metara udaljenosti od plaže Ladies Beach i na oko tri kilometra udaljenosti od centra Kušadasija.
Sve smeštajne jedinice su klimatizovane, opremljene su kupatilom, televizorom, telefonom, mini barom i fenom, i imaju sopstveni balkon.
Od hotelskih sadržaja, izdvajaju se otvoreni bazen, restoran, barovi, hamam… Postoji mogućnost iznajmljivanja sefova na recepciji hotela.
Usluga u hotelu Minay je na bazi polupansiona.

Ukratko o Kušadasiju

Kušаdаsi (tur. Kuşadası) primorski grаd u Turskoj i veomа populаrno letovаlište nа obаli Egejskog morа. Nekаdа mаlo ribаrsko nаselje, dаnаs je stecište turistа iz Velike Britаnije, Irske, zemаljа Beneluksа i bivše Jugoslаvije. Premа popisu iz 1995. godine, grаd broji 50.000 žiteljа, dok tokom letnje sezone u Kušаdаsiju borаvi do milion turistа.

Poluostrvo dominirа pogledom, аko se Kušаdаsiju prilаzi sа morа, ili аko se isti preleće аvionom. Nа poluostrvu se nаlаze utvrđenje, svetionik i mаli zoološki vrt.
24 kilometrа južno od Kušаdаsijа nаlаzi se nаcionаlni pаrk, iz kogа se pružа pogled kа susednoj Grčkoj i ostrvu Sаmos. U okolini Kušаdаsijа nаlаze se аntički grаdovi Efes (18km), Didim, Prijenа i Milet.
Administrаtivno, opštinа i grаd Kušаdаsi, pripаdаju vilаjetu Ajdin, od čijeg je centrа (istoimeni grаd) Kušаdаsi udаljen sаvremenim аuto-putem 65km. Iаko rаzvijeno letovаlište grаd nemа sopstveni аerodrom, već se koriste аerodromi „Adnаn Menderes“ u Izmiru i „Milаs-Bodrum“ u Milаsu, koji su udаljeni 85km, odnosno 120km. Grаd poseduje mаrinu i luku zа prekookeаnske brodove, koji su svаkodnevni gosti Kušаdаsijа.

  • CENOVNIK
  • PROGRAM PUTOVANJA
  • USLOVI PLAĆANJA
  • NAPOMENA

 

ARANŽMAN OBUHVATA:

– Prevoz visokopodnim ili double decker autobusom turističke klase na navedenoj relaciji (klima; audio/video oprema).
– 11 dana / 10 noći u izabranom hotelu sa izabranom uslugom
– Troškove organizacije puta
– Usluge predstavnika na destinaciji

ARANŽMAN NE OBUHVATA:

– Međunarodno putno-zdravstveno osiguranje- može se uplatiti u agenciji
– Fakultativne izlete na destinaciji
– Individualne troškove putnika

 

 

AUTOBUSKI PREVOZ

1.dan – Putovanje. Beograd – sastanak putnika u ranim jutanjim satima, minimum pola sata pre predviđenog vremena polaska. Polazak autobusa u navedeno vreme. Dnevna i noćna vožnja sa kraćim usputnim odmorima.

2.dan – 10.dan Sarimsakli / Kušadasi / Bodrum / Marmaris – dolazak u mesto, smeštaj u hotel posle 14h po lokalnom vremenu, boravak u hotelu na bazi izabrane usluge. Noćenje.

11.dan – Sarimsakli / Kušadasi / Bodrum / Marmaris – napuštanje hotela do 10h po lokalnom vremenu. Polazak autobusa u navedeno vreme u odnosu na informaciju našeg predstavnika. Noćna i dnevna vožnja sa kraćim usputnim odmorima.

12.dan – Beograd – dolazak u Beograd, na mesto polaska. Očekivan dolazak u Beograd, na mesto polaska je u prepodnevnim časovima (u zavisnosti od uslova na putu i graničnim prelazima).

PLAĆANJE JE U DINARSKOJ PROTIVVREDNOSTI PO PRODAJNOM  KURSU POSLOVNE BANKE NA DAN UPLATE

 Gotovinsko plaćanje:40% prilikom rezervacije, ostatak 20 dana pre početka aranžmana.
– Kreditne kartice: Visa, Master, Maestro, Dina
– Čekovi građana
– Uplata preko računa firme

Svaki putnik je u obavezi da poseduje ispravnu putnu ispravu i prilikom prijave na putovanje u prodajnom mestu dužan je da dostavi broj pasoša. Putnici koji nisu državljani Srbije, u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju. Agencija ne snosi odgovornost za validnost putne isprave i ne može biti odgovorna u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku prelazak.
Putnik je dužan da dva dana pre puta proveri tačno vreme polaska autobusa.
Svaka promena programa putovanja od strane samog putnika u toku putovanja, a uz saglasnost predstavnika agencije ne predstavlja izmenu ugovorenog programa.
Svi putnici po prihvatanju programa obavezni su da se upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja, uslovima putnog zdravstvenog osiguranja i Opštim uslovima putovanja agencije.

Kod aranžmana koji uključuju avio prevoz postoji mogućnost večernjih i noćnih letova, u zavisnosti od raspoloživosti aviona i dozvola organa nadležnih za avio saobraćaj, tako da dolazak u hotel može da bude i posle 20h. U slučaju kasnog večernjeg leta i stizanja u hotel posle 20h prvi obrok se servira samo u avionu i većina hotela u tom slučaju ne služi večeru i ne nadoknađuje obrok poslednjeg dana boravka. U slučaju ranog jutarnjeg leta na povratku, većina hotela u tom slučaju ne služi doručak, već obrok u avionu menja doručak u hotelu. Vreme leta za povratak putnicima se saopštava od strane vodiča lično, putem oglasne table ili SMS-a, najčešće jedan dan pre povratka.. Dozvoljena težina prtljaga koji se smešta u prtljažnik aviona je 20kg po plativom putniku, kao i jedna torba ručnog prtljaga. U ručnom prtljagu nisu dozvoljene makazice, drugi oštri predmeti, kao ni tečnosti. Organizator putovanja ne snosi odgovornost za izgubljen, oštećen ili ukraden prtljag. Svoja prava u vezi sa prtljagom koji je izgubljen, oštećen ili ukraden putnik ostvaruje obraćajući se direktno prevozniku ili pružaocu usluge smeštaja, u skladu sa međunarodnim i domaćim pozitivnim propisima. Deca od 0-2 godine nemaju pravo na besplatan prtljag, kao ni sedište i obrok u avionu. Avio karte se po pravilu preuzimaju na aerodromu, dva sata pre leta. Po preuzimanju karata, putnici su u obavezi da obave čekiranje, predaju prtljaga i pasošku kontrolu. Zbog mogućih gužvi, molimo putnike da dolaze na aerodrom na vreme, koje ne sme biti kraće od dva sata pre leta.
Organizator putovanja zadržava pravo izmene programa putovanja (redosled pojedinih sadržaja u programu u zavisnosti od objektivnih okolnosti).
U slučaju nedovoljnog broja putnika, krajnji rok za obaveštavanje o otkazu aranžmana je najkasnije 5 dana pre polaska.
Agencija ne snosi odgovornost za eventualno drugačije usmene informacije o programu putovanja, dobijenih od strane zaposlenih u agenciji kao i subagenata (posrednika u prodaji aranžmana), koje nisu u skladu sa elementima zaključenih Ugovora o putovanju
U slučaju promena na monetarnom tržištu , kao i promene u cenama prevoznika, konzularnog predstavništva i osiguravajućih društava agencija zadržava pravo da koriguje cene aranžmana.
Potvrda izabranog hotela se po pravilu čeka 48h (dva radna dana) od momenta uplate akontacije (ne računajući vikend – subota/nedelja i neradne dane).
U pojedinim hotelima, putnici su u obavezi da prilikom dodele soba polože određeni novčani iznos ili predaju podatke iz kreditne kartice na ime depozita za slučaj štete ili naplate dodatnih hotelskih usluga. Ukoliko ne nastane bilo kakva šteta ili putnik ne iskoristi dodatne usluge u hotelu, deponovani iznos će se po završetku boravka vratiti putniku.
Obavezno je poštovanje osnovnih pravila oblačenja (dress code) za vreme obroka u većini hotela.
Organizator nije odgovoran za realizaciju fakultativnih lokalnih izleta u organizaciji ino-partnera.
Minimalan broj putnika za realizaciju aranžmana je 40.

Predviđen raspored privremenog zaustavljanja u slučaju autobuskog prevoza – zaustavljanje radi usputnih odmora predviđeno je na svakih 3 do 4 sata vožnje na usputnim stajalištima, u zavisnosti od raspoloživosti i kapaciteta stajališta i uslova na putu. U autobusu je najstrožije zabranjeno pušenje, konzumiranje alkohola i opojnih sredstava. Svaki putnik koji svojim neadekvatnim ponašanjem uznemirava druge putnike ili ometa vozače i pratioca (vodiča) u poslu, biće odmah isključen sa putovanja. Organizator putovanja pravi raspored sedenja, uzimajući u obzir potrebe starijih lica, lica sa posebnim potrebama, porodica sa malom decom, trudnica. Putnik će prihvatiti svako sedište koje mu organizator putovanja dodeli. Organizator putovanja određuje mesto polaska, mesta za pauze i njihovu dužinu. Uplatom prevoza, putnik prihvata sve gore navedeno, bez prava na prigovor i žalbu. Prostor za prtljag u autobusu je ograničen. Putnik je duža da vodi brigu o svojim stvarima unetim u prevozno sredstvo, o davanju, odnosno preuzimanju prtljaga predatog prevozniku. Organizator putovanja ne snosi odgovornost za izgubljen, oštećen ili ukraden prtljag. Organizator putovanja organizuje prevoz putnika do hotela ili apartmana onoliko koliko je to u svakom mestu odredišta fizički moguće i dozvoljeno saobraćajnim propisima. Prenos prtljaga do smeštajne jedinice putnici obavljaju sami. Putnici se mole da obeleže svoj prtljag: ime, prezime, kontakt telefon.

Tačno vreme poletanja aviona u odlasku i povratku, avio kompanija i Organizator putovanja će objaviti 48 – 24 sata pre poletanja. Obaveza putnika je da se dva dan pre puta informišu o tačnom vremenu dolaska na aerodrom i o vremenu poletanja aviona. Raspored i vreme poletanja, kao i eventualna kašnjenja, zavise isključivo od avio kompanije i aerodroma.

SVIM STRANKAMA, BEZ OBZIRA KAKO I KADA SU UPLATILE KOMPLETAN IZNOS ARANŽMANA, VOUCHER tj. DOKUMENT O PRAVU DA KRENU NA UGOVORENO PUTOVANJE, BIĆE IZDAT 7 DANA PRE DATUMA POČETKA KORIŠĆENJA ARANŽMANA (ZA SOPSTVENI PREVOZ), ODNOSNO NA POLASKU ZA AUTOBUSKI PREVOZ.

Google PlusInstagram
YUTA

011/77-000-50
060/30-336-23
060/30-336-24
Njegoševa 69, Beograd
(Kod Kalenić pijace)
Franšiza Amos Travel Arena
Španskih boraca 24v amostravelbeograd @gmail.com
Pon-Pet: 09-20 časova
Subota: 09-15 časova