KLIKNITE NA www.amostravel.rs/aranzmani/hurgada-letovanje-2019 ZA CELOKUPNU PONUDU HOTELA U HURGADI!
OPIS HOTELA
Lokacija: Hotelski kompleks Red Sea Taj Mahal Resort se nalazi u najvišem delu zaliva Makadi Bej, u laguni Sharm el Arab Bay, na peščanoj plaži dugoj 1800 m, u blizini prelepog koralnog grebena koji je pravi raj za ronjenje i snorklling. Udaljen je 40 km od centra Hurgade i 35 km od aerodroma.
Sobe: Hotel ima 190 sobe u glavnoj i anex zgradi i 228 soba u bungalovima. Sve sobe imaju kupatilo (tuš/wc), fen, SAT TV, telefon, klima uređaj, sef, mini bar, balkon ili terasu sa bočnim ili direktnim pogledom na more.
Sadržaj: Gostima su na raspolaganju pored glavnog restorana i 3 a la carte restorana (italijanske, orijentalne kuhinje i restoran morskih plodova), 6 barova: lobby bar, 2 bara na plaži, snack bar na plaži, bar pored bazena, diskoteka, servis za pranje i peglanje veša, prodavnice, internet centar i menjačnica.
Sport i zabava: Ljubiteljima sportskih aktivnosti su na raspolaganju prostrana peščana plaža, 3 spoljašnja bazena sa delom za decu i vodeni park sa 5 tobogana. sportski tereni za fudbal, košarku i odbojku, teniski tereni, mini golf, stoni tenis, bilijar, pikado, mini golf, odbojka na plaži, centar za ronjenje i razni sportovi na vodi. Gostima su na raspolaganju peškiri, ležaljke i suncobrani pored bazena i na plaži. U sklopu Spa centra su prostorije za masažu, saune, parno kupatilo, fitnes centar i teretana. Ponuda za najmlađe: bazen za decu, mini klub, animacija.
Ukratko o Hurgadi
Hurgada je najpopularnije egipatsko letovalište na obalama Crvenog mora, 500 kilometara jugoistočno od glavnog grada Kaira. Na svetskoj turističkoj mapi pristuna je od 70-tih godina prošlog veka kada su njene prelepe peščane plaže i božanstvenu floru i fauna mora s hiljadu i jednim koralnim sprudom svetu promovisali holandski i italijanski surferi odnosno ronioci.
Danas je Hurgada moderan turistički centar sa oko 150 vrhunskih hotela. Turistička zona rasprostire sa praktično na dužini od 70 kilometara i obuhvata i turistička naselja El Gunu i Makadi Bej. Pored sjajne klime, dugih peščanih plaža sa šetalištima, toplog i čistog mora, jedna od turističkih preporuka ovog egipatskog letovališta je i blizina Luksora, arheološke prestonice Egipta. Posebna atrakcija za turiste su safari vožnje džipom po pustinji, kao i druženje u beduinskim selima.
Cene su izražene u evrima po osobi (smeštaj+avionski prevoz)
Uslovi plaćanja:
– 30% prilikom prijavljivanja, ostatak najkasnije 15 dana pre datuma polaska na put.
– Čekovima gradjana
– Platnim karticama: DINA, MASTER, MAESTRO, VISA, AMERICAN EXPRESS
– Platnim karticama Banca Intesa, odloženo do 12 rata bez kamate
– Sve cene su izražene u eurima, a plaćanje se vrši u dinarskoj protivvrednosti po prodajnom kursu poslovne banke na dan uplate.
OD FR/18
Napomene u vezi smeštaja:
– Potvrda rezervacije hotela ili drugog smeštajnog objekta se dobija 48 sati po uplati akontacije (ne računajući subotu i nedelju). U slučaju ne dobijanja potvrde, putnik ima pravo na refundaciju celokupnog iznosa uplaćenog avansa ili na promenu rezervisanog objekta.
U najvećem broju hotela ulazak u sobe je posle 14:00 h, a iste se napuštaju najkasnije do 10:00 h. Ukoliko gost želi da zadrži duže sobu, obavezan je da izvrši najavu recepciji hotela, kao i da sam plati ovu dodatnu uslugu. Svim putnicima koji ne žele dodatnu uslugu obezbeđena je posebna prostorija u kojoj se može odložiti prtljag do polaska. Putnici ne mogu da traže umanjenje cene za eventualni obrok koji ne mogu da iskoriste u slučaju ranih jutarnjih ili kasnih večernjih letova, kao i izostanak obroka zbog izleta, ali se isti može zameniti lanč paketom.
– Raspodelu soba vrši isključivo recepcija hotela. Svi vaši dodatni zahtevi i želje biće prosleđeni hotelu, ali agencija ne može da garantuje i realizaciju istih. Garantuje se samo usluga koja je naplaćena.
– Treći i / ili četvrti ležaj, u najvećem broju objekata, je na rasklapanje, drvene ili metalne konstrukcije ili fotelje na rasklapanje, što može značajno uticati na prostor u vašoj sobi
– Oznaka kategorije hotela u programu je zvanično utvrđena i važeća na dan zaključenja ugovora izmedju organizatora putovanja i ino partnera, te eventualne naknadne promene koje organizatoru putovanja nisu poznate, ne mogu biti relevantne. Opis destinacija i smeštaja dostupan je u agenciji ili na web-stranici.
– Opisi smeštajnih objekata su informativnog karaktera. Za eventualna odstupanja i kvalitet usluge u okviru smeštajnih objekata, organizator putovanja ne snosi odgovornost, jer to isključivo zavisi od smeštajnih objekata.
– Postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela trenutno nije u funkciji usled objektivnih okolnosti, zašta organizator ne snosi odgovornost. U hotelima koji uslugu ishrane služe po principu švedskog stola (samoposluživanje) postoji mogućnost da se usled nedovoljnog broja gostiju, posluživanje izvrši na osnovu menija, što se ne smatra promenom aranžmana. Strogo je zabranjeno unošenje hrane i pića u hotelski objekat.
Vize/Putne isprave:
– Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju, kao i zemalja kroz koje prolaze i da sami, blagovremeno, obezbede potrebne isprave.
– Maloletnoj deci koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja za prelazak granice ili ukoliko putuju bez pratnje roditelja moraju imati punoletnog pratioca i overenu saglasnost oba roditelja pri prelasku granice. Izjava saglasnosti roditelja mora biti overena u sudu ili opštini.
– U slučaju neodobravanja vize od strane imigracionog odeljenja određene zemlje, agencija organizator ne snosi odgovornost za nedobijanje iste a iznos troškova viziranja se ne refundira. U slučaju da putnik kome je već odobrena i izdata viza za određenu zemlju odustane od putovanja, iznos troškova vize se ne refundira.
– Putna isprava/pasoš mora da važi najmanje 6 meseci od dana završetka aranžmana. U suprotnom može doći do problema sa graničnom policijom pri ulasku/izlasku iz zemlje, za šta organizator putovanja ne snosi odgovornost.
Prevoz avionom
– Vreme poletanja aviona određuje avio kompanija. Vremena poletanja i sletanja aviona su data po lokalnim vremenima. -Agencija nije u mogućnosti da garantuje vreme polaska po kojem će redovni i čarter letovi biti realizovani. Vreme leta se najčešće objavljuje dva dana pre realizacije programa. Na čarter letovima ne postoje klase sedišta, tako da nije moguće unapred rezervisati određeno sedište u avionu, već se to radi na aerodromu, prilikom čekiranja.
– Prema neđunarodnim standardima, u slučajevima kašnjenja letova, avio-kompanija preuzima brigu o putnicima.
Prtljag:
Kod putovanja avionom, putnik može da ponese maksimalno 20 kg prtljaga. U slučaju veće količine prtljaga , organizator putovanja ne snosi rizik da avio kompanija naplati dodatni višak prtljaga. U ručnom prtljagu nije dozvoljeno da se nose makazice, manikir setovi i drugi oštri predmeti, tečnosti iznad 100 ml, gelovi, sprejevi i pene.
Ukoliko Vam je prtljag izgubljen ili oštećen, po dolasku na aerodrom obavestite agenta avio-kompanije. Za obeštećenje u slučaju oštećenja ili potpunog gubitka prtljaga, nadležan je avio prevoznik.
Fakultativni izlet:
– Fakultativni izleti su izleti koje organizuje lokalna turistička agencija i nisu obavezni deo programa. Prijavljivanje kao i plaćanje izleta se vrši na licu mesta (ukoliko nije drugačije precizirano) bez odgovornosti organizatora putovanja ili predstavnika agencije u pogledu kvaliteta i povoljnosti cene.
– Termini fakultativnih izleta su promenljivi i zavise od slobodnih termina po lokalitetima, broja prijavljenih putnika i objektivnih okolnosti.
Predstavnik agencije:
– Predstavnik je obavezan da dočeka i isprati putnike i obilazi goste prema rasporedu koji se dostavlja putnicima po dolasku radi dodatnih informacija, mogućih fakultativnih izleta ili eventualne pomoći (usluge predstavnika ne podrazumevaju celodnevno ili svakodnevno prisustvo).
– U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste predstavnika na prvom info sastanku ili telefonom, prvog dana boravka. Napominjemo da reklamacije za koje agencija sazna poslednjeg dana boravka ili po povratku putnika neće biti razmatrane.
– Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije ( krađa, tuča, saobraćajna nezgoda,…) obratite nadležnim organima domicilne zemlje. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da Vam pomogne u posredovanju između Vas i nadežnih organa.
– Obaveštenje o lokalnom predstavniku, broju telefona za hitne slučajeve i drugi podaci, biće dostavljeni putnicima u skladu sa zakonom najkasnije pre otpočinjanja turističkog putovanja.
Putna dokumenta:
– Avionske karte, vize, vaučeri, i ostala dokumenta biće uručene putnicima: na aerodromu Beograd, 2h pre zakazanog vremena poletanja od strane aerodromskog predstavnika, na šalteru agencije; putem elektronske pošte; lično, u poslovnici agencije.
– Planirajte vreme za put do mesta polaska, zbog mogućih zakašnjenja (saobraćajne gužve, radova na putu i sl.). Agencija neće snositi odgovornost ukoliko putnik nije stigao zbog zakašnjenja u dolasku na aerodrom da se prijavi za let ili na mesto sastanka (za autobuske aranžmane). Za te putnike primenjivaće se otkazne uzanse iz OPŠTIH USLOVA PUTOVANJA- kao da su odustali na dan polaska.
– Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava.
011/77-000-50
Makenzijeva 44, Beograd
(Kod Kalenić pijace)
MAPA
amostravelbeograd
@gmail.com
Pon-Pet: 09-20 časova
Subota: 09-15 časova